Klachtenregeling

  •  Vragen of klachten?

    Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

    1. Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best vooraf contact leggen via de balie, zodat de orthodontist tijd voor u kan maken.
    2. U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012.
    3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
    4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

    Meer informatie

    Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

  • Mededelingen

    Wachtlijst
    Op dit moment bedraagt de lengte van de wachtlijst 9 maanden.
    Een spoedconsult kan binnen 3 maanden plaatsvinden.

    Vakantiesluiting
    Onze praktijk is gesloten van vrijdag 19 oktober t/m zondag 28 oktober i.v.m. de herfstvakantie. Kijk op onze EHBO pagina wat te doen in geval van spoed.